25. elokuuta 2012

Pump is back ja treffit!

Arvoisat lukijat. Teitä ei liene monta, mutta silti pahoitteluni pitkähköstä blogitauosta. Kaikenlaista on tässä välissä sattunut ja tapahtunut. Edetäänpä siis järjestelmällisesti: 1) Treffit! 2) Pumppi 3) Pinterest.

1. Treffit!
Näin tosiaan tapahtui, että se jätkä soitti kuin soittikin sitten parin päivän kuluttua siitä omituisesta kauppakeskusepisodista. Siinä kohtaa en oikein enää voinut perääntyäkään, joten treffeillehän sitä sitten mentiin. Oikein mukava ja asiallinen poika. Tarjosi drinkin ja kaikki. Mutta ei se sytyttänyt mitenkään. Siinä ei nyt sinänsä mitään uutta ollutkaan, koska ei mun kiinnostukseni jostain syystä herää muuta kuin aniharvoin. Mutta silti ihan äärimmäisen piristävä juttu tähän loputtomaan sinkkuelämääni. Poika tarjoutui vielä viemään mut uudestaan oikein ravintolaan syömään, mutta kieltäydyin mahdollisimman ystävällisesti ja kiltisti. Mutta kyllä tää tapahtuma loi mulle uskoa siihen, että elämässä voi tapahtua mitä tahansa minä hetkenä tahansa. Ja kyllä ne hetket taitavat todella olla sellaisia, jolloin vähiten odottaisi mitään tapahtuvan.

2. Pumppi
Enpä ole hetkeen tainnut kirjoittaa mitään urheiluun liittyvää, mutta kyllä täällä on vipinää ollut! Bodypumpissa olen käynyt nyt säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa ja olen melko ylpeä, kun olen saanut painojakin lisättyä jo lähtötasooni verrattuna ihan kivasti. Tarkoituksenani on silti edetä varsin hitaasti ja maltillisesti noiden painojen kanssa, jotta kehitys olisi mahdollisimman sulavaa. Mutta on se kyllä hieno tunne kun saa tehtyä aina vähän enemmän kuin viimeksi. Tänäänkin olin niin intoa puhkun menossa pumppaamaan, että vasta liikuntakeskuksen ovella tajusin eläväni väärää päivää. Pumppi on vasta huomenna. No, paluumatkalla ostin itselleni uudet sisäliikuntakengät (ihanan joustavat ja pehmeät Puman lenkkarit) kun vanhat ovat jo parhaat päivänsä nähneet. Huomenna sitten pääsen niitäkin testaamaan joten kyllä kelpaa reenata :).

3. Pinterest
Kuinka monelle teistä Pinterest on tuttu juttu? Itse törmäsin siihen vähän sattumalta, kun googletin "elämän aarrekartta" -hakusanalla tietoa tuollaisen kartan tekemisestä. Mutta ihastuin palveluun heti. Siinä luodaan helpolla tavalla oma sivusto, johon voi sitten tallentaa kaikkia hienoja, esim. netistä löytämiä, kuvia. Olen kesän aikana tajunnut, että kuvat ja erilaiset motivoivat ja viisaat lauseet ovat mulle todella tärkeitä. Ne ovat olleet aina, mutta vasta nyt jotenkin oikein oivalsin koko jutun. Kauniiden kuvien katselu kaunistaa maailmaa. Kuvat saavat hymyilemään ja inspiroitumaan.

Näillä sanoilla voinkin nyt päättää kirjoitukseni tältä erää ja lisätä ihailtavaksenne muutamia kuvia.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti